Sajtószoba





2023


2023. március 06.




AZ IMPERIAL TOBACCO MAGYARORSZÁG KFT. (Cg.: 01-09-886590, székhely: 1138 Budapest, Váci út 141.) a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. tv. (Grtv.) 20. § (2) bekezdésében előírt kötelezettségére figyelemmel ezúton teszi közzé, hogy a 2022. naptári évben a Grtv. szerint meghatározott reklámra fordított kiadásainak összege 791.818.251 forint volt. A vállalat dohánytermékekre vonatkozóan szponzorálási tevékenységet nem folytatott, így ilyen jogcímen kiadása nem merült fel.

2022


2022. február 22.




AZ IMPERIAL TOBACCO MAGYARORSZÁG KFT. (Cg.: 01-09-886590, székhely: 1138 Budapest, Váci út 141.) a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. tv. (Grtv.) 20. § (2) bekezdésében előírt kötelezettségére figyelemmel ezúton teszi közzé, hogy a 2021. naptári évben a Grtv. szerint meghatározott reklámra fordított kiadásainak összege 193 044 020 forint volt. A vállalat dohánytermékekre vonatkozóan szponzorálási tevékenységet nem folytatott, így ilyen jogcímen kiadása nem merült fel.

2021


2021. február 3.




Az Imperial Tobacco Magyarország Kft. (Cg.: 01-09-886590, székhely: 1138 Budapest, Váci út 141.) a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. tv. (Grtv.) 20. § (2) bekezdésében előírt kötelezettségére figyelemmel ezúton teszi közzé, hogy a 2020. naptári évben a Grtv. szerint meghatározott reklámra fordított kiadásainak összege 227 821 217 forint volt. A vállalat dohánytermékekre vonatkozóan szponzorálási tevékenységet nem folytatott, így ilyen jogcímen kiadása nem merült fel.

2020


2020. március 23.


Sajtóközlemény

Az Imperial Tobacco Magyarország Kft. (Cg.: 01-09-886590, székhely: 1138 Budapest, Váci út 141.) a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. tv. (Grtv.) 20. § (2) bekezdésében előírt kötelezettségére figyelemmel ezúton teszi közzé, hogy a 2019. naptári évben a Grtv. szerint meghatározott reklámra fordított kiadásainak összege 126.327.230 forint volt. A vállalat dohánytermékekre vonatkozóan szponzorálási tevékenységet nem folytatott, így ilyen jogcímen kiadása nem merült fel.

2019


2019. március 20.


Sajtóközlemény


Az Imperial Tobacco Magyarország Kft. (Cg.: 01-09-886590, székhely: 1138 Budapest, Váci út 141.) a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. tv. (Grtv.) 20. § (2) bekezdésében előírt kötelezettségére figyelemmel ezúton teszi közzé, hogy a 2018. naptári évben a Grtv. szerint meghatározott reklámra fordított kiadásainak összege 122.428.659.-Ft. volt. A vállalat dohánytermékekre vonatkozóan szponzorálási tevékenységet nem folytatott, így ilyen jogcímen kiadása nem merült fel.

2018


2018. március 22.


Sajtóközlemény

Az Imperial Tobacco Magyarország Kft. (Cg.: 01-09-886590, székhely: 1138 Budapest, Váci út 141.) a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. tv. (Grtv.) 20. § (2) bekezdésében előírt kötelezettségére figyelemmel ezúton teszi közzé, hogy a 2017. naptári évben a Grtv. szerint meghatározott reklámra fordított kiadásainak összege 50.432.200.-Ft. volt. A vállalat dohánytermékekre vonatkozóan szponzorálási tevékenységet nem folytatott, így ilyen jogcímen kiadása nem merült fel.

2017


2017. március 30.


Sajtóközlemény

Az Imperial Tobacco Magyarország Kft. (Cg.: 01-09-886590, székhely: 1138 Budapest, Váci út 141.) – hivatkozással a Gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. tv. (Grtv.) 20. § (2) bekezdésében előírt kötelezettségére - ezúton teszi közzé, hogy a 2016. naptári évben a Grtv. szerint meghatározott reklámra fordított kiadások összege 42 514 700 Ft volt. A Grtv. 20. § (1) előírásainak megfelelően a vállalat dohánytermékekre vonatkozó szponzorálást nem folytatott, így az ilyen kiadások összege 0 Ft volt.

2016


2016. augusztus 03.


A 2016. március 31-én zárult első félév eredményei

ERŐS ELSŐ FÉLÉVI EREDMÉNYEK ÉS BIZTATÓ ÉVES KILÁTÁSOK


Főbb teljesítmény adatok

• Nettó dohánybevétel + 16.8%

• Összes működési profit + 19.5%

• Kiigazított EPS (egy részvényre jutó nyereség) + 20.4%

• Készpénz konverzió 105%

• Időközi osztalék + 10%


A növekedés minőségének javítása

• A Fókusz Márkák térnyerése folytatódik

• További sikerek a márka-migrációban

• A Fókusz/Speciális Márkákból származó nettó dohányjövedelem 58.6%-ra nőtt


ITG márkák

• £468 millió nettó járulékos dohánybevétel a megvásárolt US márkákból

• 8.6 milliárd szál ekvivalens mennyiségi növekedés a megvásárolt US márkákból

• Winston és Kool növekvő részesedés; a teljes US piacon 9.3%

• Integráció nagyjából befejeződött


Pénzügyi áttekintés (első félévi eredmények összehasonlítása)

    2016 2015 Változás Konstans deviza
Össz. Dohánymennyiség md SE 133.9 138.2 -3.1%  
Fókusz márkák volumene md SE 70.7 70.5 +0,2%  
Nettó dohánybevétel £m 3,399 2,945 +15.4% +16.8%
Igazított működési profit £m 1,577 1,295 +21.8% +21.3%
Logisztika módosított működési profit £m 68 73 -6.8% -4.1%
Teljes működési profit £m 1,637 1,367 +19.8% +19.5%
Egy részvényre eső nyereség pence 113.0 93.3 +21.2% +20.4%
Osztalék/részvény pence 47.0 42.8 +9.8%  
Kiigazított nettó adósság £m (13,710) (9,056) +51.4%  

A teljes jelentés innen letölthető: http://www.imperialbrandsplc.com/

2016. március 31.


Sajtóközlemény

Az Imperial Tobacco Magyarország Kft. (Cg.: 01-09-886590, székhely: 1138 Budapest, Váci út 141.) – hivatkozással a Gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. tv. (Grtv.) 20. § (2) bekezdésében előírt kötelezettségére - ezúton teszi közzé a 2015. naptári évben a Grtv. szerint meghatározott reklámra és szponzorálásra fordított kiadásainak összegét. A reklámra fordított kiadások összege 72.004.729 Ft volt. A Grtv. 20. § (1) előírásainak megfelelően a vállalat dohánytermékekre vonatkozó szponzorálást nem folytatott, így az ilyen kiadások összege 0 Ft volt.

2015


2015. december 09.


Az Imperial Tobacco sajtóközleménye

Alaptalanul hárítja felelősségét az Országos Dohányboltellátó Kft.

2015. április 26.


Sajtóközlemény

Az Imperial Tobacco Magyarország Kft. (Cg.: 01-09-886590, székhely: 1138 Budapest, Váci út 141.) – hivatkozással a Gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. tv. (Grtv.) 20. § (2) bekezdésében előírt kötelezettségére - ezúton teszi közzé a 2014. naptári évben a Grtv. szerint meghatározott reklámra és szponzorálásra fordított kiadásainak összegét. A reklámra fordított kiadások összege 99 675 355 Ft volt. A Grtv. 20. § (1) előírásainak megfelelően a vállalat dohánytermékekre vonatkozó szponzorálást nem folytatott, így az ilyen kiadások összege 0 Ft volt.

2014


2014. május 7.


A 2014 március 31-ig tartó 6 hónap eredményei

A 2014 március 31-ig tartó 6 hónap eredményei

A félévi eredmények megerősítik éves célkitűzéseinket

Áttekintés – Módosított bázis   Félévi eredmények Változás
    2014 2013 Aktuális Állandó valutában Alap
Fókusz márkák mennyisége md szál 60 62 -3%   +4%
Nettó árbevétel £m 3,134 3,284 -5% -2% +2%
Dohány módosított műk. profit £m 1,296 1,359 -5% -2%  
Logisztika módosított műk. profit £m 73 74 -1% -1%  
Total módosított műk. profit £m 1,367 1,425 -4% -1%  
Jövedelmezőség/részvény pence 89.6 90.2 -1% +3%  
Időközi osztalék pence 38.8 35.2 +10%    

Minőségi növekedés

  • Fókusz  Márkák: az alapvető mennyiség +4%, magasabb a piaci átlagnál
  • Speciális Márkák: nettó dohányjövedelem  +6%
  • Növekedési Piacok: nettó dohányjövedelem  +7%
  • Megtérülési Piacok: fenntartott profit teljesítmény

A készlet optimizálási program csökkentette a kereskedelmi raktárkészletet

  • Jelentős készletcsökkentés, mely hatással volt a bevételre, profitra és a mennyiségre
  • A készlet optimizálási program erősíti hosszútávú kínálati hatékonyságunkat

Költség optimalizálási program

  • A folyamatban lévő költség optimalizálási program 60 m£ járulékos megtakarítást hoz éves szinten

Fenntartható részvényjövedelmek

  • 10%-os erős időszaki osztalék növekedés, 2015-től negyedévi osztalékfizetés

Az éves kilátások változatlanok

  • Mérsékelt  módosított jövedelmezőség/részvény álandó valutában és további, legalább 10% osztaléknövekedés

Alison Cooper, vezérigazgató kijelentette: "Folytatjuk az üzlet minőségére és fenntarthatóságára irányuló stratégiánkat. Készlet optimalizálási programunk elkerülhetetlenül hatással volt a mutatóinkra, de elégedett vagyok alapvető tevékenységünkkel. Fókusz márkáink a piaci átlagnál jobban teljesítettek, az alap mennyiség 4%-al növekedett. Költségbázisunk aktív menedzselése alapokat szabadít fel ezen márkákba való befektetésre és fejlesztésüket tovább támogatja készlet optimalizálási programunk."
"Második félévi prioritásunk az, hogy erre a növekedési potenciálra alapozva építsünk, különös figyelemmel piaci részesedésünk erősítésére, amely sok területen növekvő trended mutat. A körülmények még mindig nehezek számos piacon, de továbbra is kitartással dolgozunk éves céljaink megvalósításán."

Áttekintés – Jelentett bázis   Félévi eredmények Változás
    2014 2013 Aktuális Alap
teljes dohány mennyiség md SE 140 152 -8% -4%
Bevétel £m 12,717 13,376 -5%  
Működési profit £m 999 1,201 -17%  
Alap jövedelem/részvény pence 38.1 62.4 -39%  

2014. március 13.


Közlemény

Az Imperial Tobacco Magyarország Kft. (Cg.: 01-09-886590, székhely: 1138 Budapest, Váci út 141.) – hivatkozással a Gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. tv. (Grtv.) 20. § (2) bekezdésében előírt kötelezettségére - ezúton teszi közzé a 2013. naptári évben a Grtv. szerint meghatározott reklámra és szponzorálásra fordított kiadásainak összegét. A reklámra fordított kiadások összege 55 164 295 Ft volt. A Grtv. 20. § (1) előírásainak megfelelően a vállalat dohánytermékekre vonatkozó szponzorálást nem folytatott, így az ilyen kiadások összege 0 Ft volt.

2014. február 13.


Időszaki eredményjelentés a 2013. december 31-én zárt  3 hónapról (2014. évi pénzügyi év első negyedév)

Időszaki eredményjelentés a 2013. december 31-én zárt  3 hónapról (2014. évi pénzügyi év első negyedév)

Az első negyedév (Q1) stratégiai előrelépést mutat és megerősíti az éves kilátásokat
  Q1 jelentett jelentett % változás Alap % változás
Nettó dohány bevétel millió £ 1,564 -6 +1
Növekedési márkák szálankénti ekvivalens, milliárd 29 -12 +2

  • A növekedési márkák a piaci átlagnál 2%-al jobban teljesítenek (a Növekedési Piacokon 8%-al). Tízből hat  növekedési márka mennyisége növekedett. A teljes mennyiség 43%-a növekedési márkákból származik (+3% 2013 azonos időszakával szemben) és a nettó bevétel 39%-át adta.
  • A Növekedési Piacokon 3%-al nőtt a nettó dohány bevétel, egyéb piacokon az iparág átlagának megfelelő 1%-al.
  • Előreléptünk raktárkészlet optimalizálási programunkban.
  • Nem volt jelentős változás a piaci részarányban a 2013. pénzügyi év végéhez képest (közel  5%).
Alison Cooper vezérigazgató kijelentette:

"Továbbra is tartjuk magunkat stratégiánkhoz, erősítjük a fenntarthatóságot és minőséget eladásainkban. Növekedési Márkáinkra és a lehetőségekre összpontosítunk  a Növekedési Piacainkon, melyet kiegészít a lassú javulás Megtérülési Piacainkon. Üzleti tevékenységünk minősége javult Növekedési Márkáink biztató, piaci átlagot meghaladó eredményeivel.   A negyedév során jelentős haladás történt raktárkészlet optimalizálási programunkban, javítottuk rugalmasságunkat és piaci reagálásunk sebességét.

"Az eredmények várakozásainknak megfelelőek. További készlet optimalizálásra lesz szükség, miközben folytatódik költség optimalizálási programunk és hozzájárulásunk beruházási terveinkhez. A 2014. évi teljesítményt illetően továbbra is mérsékelt mennyiségi növekedést és az osztalék terén 10% növekedést várunk."

2014. február 5.


Igazgató tanácsi kinevezések

Igazgató tanácsi kinevezések

Az Imperial Tobacco a mai napon több változást jelentett be a Tanács összetételében.

Mint azt korábban jeleztük, Iain Napier non-executive (külső) elnök és Berge Setrakian non-executive (külső) igazgató a mai nappal visszavonulnak.

Mark Williamson alelnök veszi át az elnöki pozíciót, akitől Michael Herlihy veszi át a szenior független igazgatói pozíciót. Michaelt  a Bérezési Bizottság elnöki székében David Haines követi.

Örömmel jelentjük, hogy 2014. február 6-tól hatályos Karen Witts kinevezése a Társaság külsős igazgatójává. Karen tagja lesz az Audit, Bérezési és Kinevezési Bizottságoknak is.

Karen a Kingfisher Rt. pénzügyi és végrehajtó igazgatója. 2012 -ben csatlakozott a Kingfisherhez. Korábban a Vodafone csoport afrikai, közel-keleti, ázsiai és Csendes óceáni térségért felelős pénzügyi főigazgatója, a Vodacom és Safaricom igazgató tanácsi tagja volt.  Karen átfogó tapasztalatokkal rendelkezik a menedzsment és a pénzügyek terén.

2013


2013. november 5.


A 2013. szeptember 30-án zárult pénzügyi év előzetes eredményei

A 2013. szeptember 30-án zárult pénzügyi év előzetes eredményei

Áttekintés

  • Jelentős átalakítási eredmények: módosított piaci jelenlét és optimalizált márka portfolió
  • Erőteljes teljesítmény: 6%/részvény növekedés konstans devizában
  • Növekedési minőségjavulás, köszönhetően a  növekedési márkáknak és piacoknak
     - növekedési márkák: részarány nőtt (+30bps); nettó bevétel 2%-al nőtt
     - növekedési piacok: részarány nőtt  (kivéve Oroszország); nettó bevétel +2%, profit +7%
  • Költségoptimalizálás eredménye  30 millió GBP; (folyamatban 2018-ig 300 millió)
  • Erős készpénz átváltás: 86%
  • Éves osztalék/részvény +10% (116.4p); összesen1.6md. GBP kifizetés a részvényeseknek
Áttekintés - módosított bázis1 2013 Változás Változás konstans devizában3 2012
Növekedési Márkák mennyiség2 129md -2%   132md
Nettó dohány bevétel £7,007m 0% -1% £7,005m
Dohány mód. működési  profit £3,003m 0% +1% £2,989m
Logisztikával mód. működési profit £176m 0% -2% £176m
Total mód. működési  profit £3,180m +1% +1% £3,161m
Mód. jövedelmezőség egy részvényre 210.7p +5% +6% 201.0p
Éves osztalék/részvény 116.4p +10% +10% 105.6p

Alison Cooper vezérigazgató kijelentette:

"A piaci helyzet továbbra is nehéz marad. A jövőben is hosszú távú növekedési potenciálunk maximalizálására összpontosítunk és 2014-es prioritásunk az üzleti átalakítás folytatása: növeljük a befektetéseket kulcs márkáink mögött és legfontosabb piacainkon a minőségi növekedés ösztönzése érdekében; folytatjuk készlet és költség optimalizálási programjainkat. Így 2014-re ésszerű elvárás a szerény részvény jövedelem növekedés erős, legalább 10%-os osztalék növekedéssel.

"2013. évi és további működésünk jó alapot fog biztosítani a  2015-ös és azon túli növekedésre."

Áttekintés - jelentett bázis 2013 Változás 2012
Bevétel £28,269m -1% £28,574
Teljes mennyiség2 317md -7% 341md
Működési profit £1,958m 29% £1,518m
Egy részvényre eső jövedelem 96.2p 41% 68.1p
Immateriális javak csökkenése -£580m -51% -£1,187

1. A management szerint ezek a  nem-GAAP mértékek hasznos összehasonlítást nyújtanak üzleti tevékenységünk mérésére és tükrözik azt, hogyan irányítjuk a tevékenységet.

2. A szálankénti ekvivalens mennyiség tükrözi együttesen a cigaretta, finom vágott dohány, szivar és snüssz mennyiségét.

3. Teljesítményünk könnyebb megérthetőségét segíti a konstans deviza alkalmazása, mely kiszűri az árfolyammozgásokat.

2013. október 30.


Változás az Igazgató Tanácsban

Oliver Tant, a KPMG korábbi alelnöke és ügyfél-tanácsának elnöke követi Bob Drybust pénzügyi igazgatóként.

Oliver október 1-től tagja az igazgató tanácsnak és november 5-től veszi át a pénzügyi igazgatói posztot, amikor Bob kilép a Tanácsból és december 31-ével visszavonul az üzleti életből. Az addig terjedő időszakban szorosan együttműködik Oliverrel a zökkenőmentes átadás-átvétel biztosítása érdekében.

Oliver kiemelkedően sikeres karrierje során számos fontos vezetői posztot töltött be a KPMG-nél és széleskörű nemzetközi tapasztalatokkal rendelkezik a management, restrukturálás, vállalati finanszírozás terén.

Ian Napier, az Imperial Tobacco PLC elnöke szerint „Oliver nagyszerű utóda lesz Bobnak és örülök, hogy vállalatunknál üdvözölhetem őt.”

„Bob sok éven át jelentős szerepet játszott az Imperial Tobacco sikereiben és a Tanács nevében is ismételten megköszönöm értékes munkáját.”

2013. március 21.


Közlemény

Az Imperial Tobacco Magyarország Kft. (Cg.: 01-09-886590, székhely: 1138 Budapest, Váci út 141.) – hivatkozással a Gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. tv. (Grtv.) 20. § (2) bekezdésében előírt kötelezettségére - ezúton teszi közzé a 2012. naptári évben a Grtv. szerint meghatározott reklámra és szponzorálásra fordított kiadásainak összegét. A reklámra fordított kiadások összege 79 954 252 Ft volt. A Grtv. 20. § (1) előírásainak megfelelően a vállalat dohánytermékekre vonatkozó szponzorálást nem folytatott, így az ilyen kiadások összege 0 Ft volt.

2013. január 30.


Időszaki menedzsment jelentés a 2012. december 31-én zárult 3 hónap eredményeiről

Időszaki menedzsment jelentés a 2012. december 31-én zárult 3 hónap eredményeiről


Minőségi növekedés a Teljes Dohány portfólióban

  • A nettó dohányjövedelem 2%-os növekedése, az ár-mix javulása 3.5%
  • Szálankénti egyenérték csökkenése 1%
  • 1 negyedévi növekedés a teljes dohány portfólióban:
  • +12% nettó bevétel növekedés és +10% mennyiségi növekedés a kulcs stratégiai márkáknál
  • +9% nettó bevétel növekedés és +9% mennyiségi növekedés a finom vágott dohánynál
  • +40% nettó bevétel növekedés és +33% mennyiségi növekedés a snüssznél
  • Stabil nettó bevétel és +3% mennyiségi növekedés a  prémium szivaroknál

Féléves és éves kilátások 

A makrokörnyezet továbbra is kihívásokkal teli; az első negyedév végén és januárban a piaci trendek romlottak számos kulcsfontosságú piacon, így az EU-ban és Oroszországban. Becslésünk szerint az EU-ban a legális szálankénti piacméret 5%-al, a cigaretta piacméret 7%-al csökkent.
Bízunk stratégiai fókuszunkban tovább folytatjuk beruházásainkat a kulcs dohány termékekbe és régiókba. Folytatódó beruházásaink és az európai piacok nyomása miatt az első félévben a működési profit csökkenését várjuk az elmúlt év hasonló időszakához képest. Éves eredményeink várakozásainkak megfelelően alakulhatnak, köszönhetően költség optimalizálási programunk felgyorsításának, melyet a beruházások finanszírozására és az európai piaci nyomás ellensúlyozására használunk; azt várjuk, hogy az éves működési profit 55%-a realizálódik majd a második félévben.

A közlemény teljes, angol nyelvű szövege itt olvasható.

2013. január 29.


2012. évi eredményeink röviden

2012. évi eredményeink röviden

Hogyan teljesítettünk





Teljesítmény
2012-ben alul teljesítettük a FTSE 100 Indexet 8 százalékponttal. Azonban öt év átlagában 34 százalékkal felülmúltuk azt. Újra befektetett osztalékokkal £100 Imperial Tobacco befektetés öt év múltán most £142, a FTSE 100 Index befektetés £106. 

Definíció
A teljes részvény megtérülés az az összes nyereség, melyet a részvényes   a részvény ár mozgása révén realizál, feltételezve, hogy az osztalékokat is újra részvénybe fekteti be.



Teljesítmény
A részvényenkénti jövedelmet  201.0 pennyre növeltük, ez +8% köszönhetőn eladásösztönzésünknek és a hatékony költség- és készpénz menedzselésnek.

Definíció
A részvényenkénti módosított jövedelem az adózás utáni profit és a súlyozott részvényszám átlag hányadosa kivéve az alkalmazotti részvény programban szereplő és a vállalat által vásárolt részvényeket.



Teljesítmény
Nettó dohányjövedelmünk 4.1 százalékkal nőtt (konstans devizában) 7.0 milliárd fontra.
A jó növekedés az Egyesült Királyság, Németország, egyéb EU és a világ más területein felülmúlta a máshol tapasztalható visszaesést.

Definíció
A nettó dohányjövedelem nem tartalmazza az illetékeket és hasonló less duty and similar tételeket, kivéve a periferikus termékeket.



Teljesítmény
A szálankénti egyenérték mennyisége 2.7%-al csökkent, főként az ukrán és lengyel piacok tartós gyengélkedése és a szíriai nemzetközi kereskedelmi szankciók miatt.

Definíció
A szálankénti egyenérték együttesen tartalmazza a cigaretta és finom vágott dohány mennyiséget. 2011 és 2010 évi számainkat módosítottuk a konverziós módszer változása miatt.



Teljesítmény
A dohány működési haszonrés (marzs) stabilan 42% körül van, tükrözi a beruházások és a költségmenedzselés terén tett erőfeszítéseinket.

Definíció
A dohány működési marzs a működési profit és a nettó dohányjövedelem hányadosa.



Teljesítmény
A konverziós ráta 71%, köszönhetően egy £0.5 milliárdos működő tőke mozgásnak, mely részben egy olaszországi logisztikai üzlet korrekciós lezárásának, illetve növekedésösztönző stratégiai döntéseinknek eredménye. 

Definíció
A konverziós ráta a működési profit és a működési cash flow adózás és kamatfizetés előtti, az ingatlanra, üzemre, berendezésekre és szoftverre felhasznált működő tőke résszel csökkentett hányadosa.



A teljes 2012. évi jelentés angol nyelven letölthető itt