Nemzetközi Marketing Alapelvek

Szándéknyilatkozat

Az Imperial Tobacco Csoport szerint a dohánytermékek a felnőttek számára készülnek. Elköteleztük magunkat amellett, hogy termékeinket felelős módon népszerűsítsük és árusítsuk mindazon országok törvényei, illetve a velük kötött önkéntes megállapodásaink szerint, amelyek piacain jelen vagyunk.

A Dohánytermékek Nemzetközi Marketing Kódexe megerősíti ezt az elkötelezettségünket, egyben világos szabályokat és elveket határoz meg annak biztosítására, hogy hirdetéseink és promóciós tevékenységünk minden körülmények között csak a felnőtt dohányosokhoz szóljanak.

Az Imperial Tobacco mindenütt, ahol termékeivel jelen van, arra ösztönzi a kormányokat és az illetékes hatóságokat, hogy foglalják jogszabályba, illetve egyfajta önszabályozó megállapodásba a Marketing Kódexben meghatározott elveket és gyakorlatot, tiszteletben tartva a felnőtt fogyasztó tájékozott döntéshez való jogát és a kereskedelmi kommunikáció elveit.

Az Imperial Tobacco támogatja, hogy az illetékes hatóságok maradéktalanul betartassák és érvényesítsék a dohánytermékek értékesítésének törvényes korhatárhoz kötöttségét.