2011. március 24.
Kereskedelmi beszámoló
Az Imperial Tobacco Csoport Rt. (Imperial Tobacco) ezúton erősíti meg, hogy a Csoport várható pénzügyi teljesítménye és pozíciója a 2011. szeptember 30-al záruló pénzügyi év vonatkozásában egybe esik az Igazgatóság elvárásaival.
Az első félév dohánytermék értékesítésből származó, nettó bevételei* várhatóan kb. 2 százalékkal nőnek, miközben a cigarettaszál – ekvivalensben mért eladott mennyiség 1 százalékkal csökken. Ez részben az Egyesült Királyságban tapasztalható megváltozott vásárlási szokásokat is tükrözi, magyarán az értékesített mennyiség nagyságrendje nőni fog a második félév során, így ennek semleges hatása lesz a teljes pénzügyi év eredményeire.
Bár a tavaly decemberben lezajlott dohányadó emelések, a nyilvános helyeken való dohányzás tilalma és a gyenge gazdasági év miatt a spanyol piac továbbra is kihívások elé néz, mi a jövőben újabb, a portfoliót érintő kezdeményezésekkel használjuk ki a piacon megjelenő új fogyasztói trendeket.
Jelentősen növekedtek globális stratégiai cigaretta márkáink, így a Davidoff, a Gauloises Blondes és a West értékesített mennyiségei, különösen a feltörekvő piacainkon. A JPS is kiválóan szerepel és hasonlóan erőteljes növekedést mutatnak a finomra vágott dohánytermékek értékesített volumenei.
A 2011. március 31-én lezáruló első hat hónap eredményeit május 10-én, kedden hozzuk nyilvánosságra.
*Azonos árfolyamon számolva és nem figyelembe véve a marokkói piacunkon jelentkező bevétel növekedést.
Az Imperial Tobacco Csoport Rt. (Imperial Tobacco) ezúton erősíti meg, hogy a Csoport várható pénzügyi teljesítménye és pozíciója a 2011. szeptember 30-al záruló pénzügyi év vonatkozásában egybe esik az Igazgatóság elvárásaival.
Az első félév dohánytermék értékesítésből származó, nettó bevételei* várhatóan kb. 2 százalékkal nőnek, miközben a cigarettaszál – ekvivalensben mért eladott mennyiség 1 százalékkal csökken. Ez részben az Egyesült Királyságban tapasztalható megváltozott vásárlási szokásokat is tükrözi, magyarán az értékesített mennyiség nagyságrendje nőni fog a második félév során, így ennek semleges hatása lesz a teljes pénzügyi év eredményeire.
Bár a tavaly decemberben lezajlott dohányadó emelések, a nyilvános helyeken való dohányzás tilalma és a gyenge gazdasági év miatt a spanyol piac továbbra is kihívások elé néz, mi a jövőben újabb, a portfoliót érintő kezdeményezésekkel használjuk ki a piacon megjelenő új fogyasztói trendeket.
Jelentősen növekedtek globális stratégiai cigaretta márkáink, így a Davidoff, a Gauloises Blondes és a West értékesített mennyiségei, különösen a feltörekvő piacainkon. A JPS is kiválóan szerepel és hasonlóan erőteljes növekedést mutatnak a finomra vágott dohánytermékek értékesített volumenei.
A 2011. március 31-én lezáruló első hat hónap eredményeit május 10-én, kedden hozzuk nyilvánosságra.
*Azonos árfolyamon számolva és nem figyelembe véve a marokkói piacunkon jelentkező bevétel növekedést.