2008. április 23.

Az Imperial Tobacco Csoport Rt. közleménye egyes finomra vágott fogyasztási dohány és pipadohány márkáinak eladásáról

Az Imperial Tobacco Csoport megállapodott a Philip Morris International-lel arról, hogy 254 millió euró értékben eladja neki néhány finomra vágott fogyasztási dohány és pipadohány márkáját.

A cégcsoport tulajdonában lévő néhány kisebb márka értékesítésére azért volt szükség, mert az Altadis felvásárlásának engedélyezésekor az Európai Bizottság ezt egyik feltételként fogalmazta meg.

Az Európai Bizottság jóváhagyását igénylő, eladásra kerülő márkák között vannak a következő finomra vágott dohánymárkák: az Interval, a Bergerac, a Santoya és a Wervicq (Franciaország), a Van Nelle (Olaszország és Kanári szigetek) és a Picadura (Spanyolország), valamint két pipadohány márka: a Bergerac (Franciaország) és a Kilta (Finnország).

A Közlemény teljes, angol nyelvű szövege itt tölthető le.